Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć,
Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km.
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR.
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców).
Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h
Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km.
Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
niż w przypadku wersji benzynowej.
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Artykul dodano: 05 - 01 - 2011
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL