Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
Mercedes na gaz
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców).
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
niż w przypadku wersji benzynowej.
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
Eksperci rynku paliw podkreślają, że zależna od ropy naftowej motoryzacja jest droga, zanieczyszcza środowisko,
Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km.
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
niż w przypadku wersji benzynowej.
Prędkość maksymalna pozostaje niezmieniona i wynosi 227 km/h
ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć,
niż w przypadku wersji benzynowej.
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
niż w przypadku wersji benzynowej.
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.niż w przypadku wersji benzynowej.
Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców).
Model E 200 NGT (Natural Gas Technology) został opracowany na bazie E 200 KOMPRESSOR.
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Artykul dodano: 05 - 03 - 2011
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL