specyficznych cech mieszanki wodorowo-powietrznej.
który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych.
Karoseria BMW serii 7 Hydrogen została zmodyfikowana tak, by kompensować przyrost masy pojazdu spowodowany nową technologią napędu,
by można ją było wypić.
a jego silnik – wzorem wszystkich silników dwunastocylindrowych BMW – pochodzi z zakładów produkcji silników w Monachium.
W celu zapewnienia możliwie najdłuższego zasięgu BMW serii 7 Hydrogen wyposażone jest w tradycyjny
Napędzany wodorem dwunastocylindrowy silnik BMW Hydrogen 7 posiada moc 260 KM, która pozwala przyspieszać od 0 do 100 km/h w 9,5 sekundy.
W razie konieczności wodór można również wytwarzać przy wykorzystaniu naturalnego gazu, biogazu lub innych podstawowych źródeł energii
74-litrowy zbiornik paliwa benzynowego oraz w dodatkowy zbiornik o pojemności 8 kg ciekłego wodoru.
Zbiornik wodorowy ma podwójn ściany ze stali nierdzewnej o grubości dwóch milimetrów oraz z
Podstawą wodorowego silnika spalinowego jest benzynowa jednostka BMW 760i,
Pod koniec roku 2006 Total zamierza wybudować nowe zintegrowane stacje paliw wodorowych w Monachium, a,
BMW serii 7 Hydrogen wykorzystuje technologię spalania wodoru w silniku benzynowym,
BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w
by można ją było wypić.
W Los Angeles BMW zaprezentowało pierwszą seryjnie produkowaną limuzynę o napędzie wodorowym: BMW serii 7 Hydrogen.
wyjątkowo elastycznego systemu zarządzania pracą silnika,
Karoseria BMW serii 7 Hydrogen została zmodyfikowana tak, by kompensować przyrost masy pojazdu spowodowany nową technologią napędu,
W razie konieczności wodór można również wytwarzać przy wykorzystaniu naturalnego gazu, biogazu lub innych podstawowych źródeł energii
BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w
Taka konstrukcja redukuje przenoszenie ciepła do minimum, przy czym warstwa wewnętrzna zapewnia taką izolację, jak 17-metrowy styropian.
Spalający się do dziesięciu razy szybciej niż tradycyjne paliwo wodór jest jednak o wiele bardziej wydajny.
Taka konstrukcja redukuje przenoszenie ciepła do minimum, przy czym warstwa wewnętrzna zapewnia taką izolację, jak 17-metrowy styropian.
Izolacja termiczna jest na tyle skuteczna, że jeśli taki zbiornik wypełniony byłby wrzącą kawą, to dopiero po 80 dniach ostygłaby ona na tyle,
W trybie benzynowym paliwo wtryskiwane jest bezpośrednio, a wodór poprzez zintegrowany z układem ssącym silnika przewód zasilający.
bo można go odzyskiwać z biomasy lub za pomocą energii słonecznej, wietrznej lub wodnej.
ale pomimo większej masy tylnej osi zarówno stabilność, jak i komfort jazdy pozostały na tym samym poziomie.
W celu zapewnienia możliwie najdłuższego zasięgu BMW serii 7 Hydrogen wyposażone jest w tradycyjny
który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych.
Karoseria BMW serii 7 Hydrogen została zmodyfikowana tak, by kompensować przyrost masy pojazdu spowodowany nową technologią napędu,
W trybie benzynowym paliwo wtryskiwane jest bezpośrednio, a wodór poprzez zintegrowany z układem ssącym silnika przewód zasilający.
który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych.
Pod koniec roku 2006 Total zamierza wybudować nowe zintegrowane stacje paliw wodorowych w Monachium, a,
BMW serii 7 Hydrogen wykorzystuje technologię spalania wodoru w silniku benzynowym,
30-milimetrowej próżniowej warstwy izolacyjnej pomiędzy wewnętrzną a zewnętrzną częścią zbiornika.
wyjątkowo elastycznego systemu zarządzania pracą silnika,
W celu promocji wykorzystania wodoru jako źródła energii firma BMW Group podpisała porozumienie z koncernem Total, dostawcą paliw i olejów mineralnych,
bo można go odzyskiwać z biomasy lub za pomocą energii słonecznej, wietrznej lub wodnej.
W trybie benzynowym paliwo wtryskiwane jest bezpośrednio, a wodór poprzez zintegrowany z układem ssącym silnika przewód zasilający.
Spalający wodór BMW serii 7 Hydrogen emituje prawie wyłącznie parę wodną. Warto przy tym zaznaczyć, że zasoby wodoru są praktycznie nieograniczone,
Spalający się do dziesięciu razy szybciej niż tradycyjne paliwo wodór jest jednak o wiele bardziej wydajny.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Samochód może więc być bez przeszkód wykorzystywany w codziennej eksploatacji poza zasięgiem sieci oferujących tankowanie ciekłego wodoru.
Podstawą wodorowego silnika spalinowego jest benzynowa jednostka BMW 760i,
BMW serii 7 Hydrogen wykorzystuje technologię spalania wodoru w silniku benzynowym,
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Pod koniec roku 2006 Total zamierza wybudować nowe zintegrowane stacje paliw wodorowych w Monachium, a,
specyficznych cech mieszanki wodorowo-powietrznej.
Produkcja aut już ruszyła, a pierwszych 100 egzemplarzy dotrze do wyznaczonych klientów w 2007 roku.
W marcu 2006 r., znów w nawiązaniu do inicjatywy CEP, Total otworzył kolejną stację paliw wodorowych w stolicy Niemiec.
Podobnie jak inne modele BMW serii 7, 6 i 5 nowy model z napędem wodorowym produkowany jest w zakładach BMW w Dingolfing,
W marcu 2006 r., znów w nawiązaniu do inicjatywy CEP, Total otworzył kolejną stację paliw wodorowych w stolicy Niemiec.
Podstawą wodorowego silnika spalinowego jest benzynowa jednostka BMW 760i,
przy czym system automatycznie przestawia się na spalanie benzyny po wykorzystaniu zapasów wodoru.
BMW serii 7 Hydrogen
który od roku 2004 prowadzi w Berlinie zintegrowaną dystrybucję paliw tradycyjnych i wodorowych.
by można ją było wypić.
Dzięki doskonałej izolacji termicznej ciekły wodór może być przechowywany pod ciśnieniem 3–5 bar, w stałej temperaturze ok. –250°C.
Taka konstrukcja redukuje przenoszenie ciepła do minimum, przy czym warstwa wewnętrzna zapewnia taką izolację, jak 17-metrowy styropian.
jaki zapewniają VALVETRONIC i Double VANOS, gdzie wymiana ładunku i rytm wtrysku paliwa mogą być dostosowywane do
ale pomimo większej masy tylnej osi zarówno stabilność, jak i komfort jazdy pozostały na tym samym poziomie.
Podobnie jak inne modele BMW serii 7, 6 i 5 nowy model z napędem wodorowym produkowany jest w zakładach BMW w Dingolfing,
Samochód może więc być bez przeszkód wykorzystywany w codziennej eksploatacji poza zasięgiem sieci oferujących tankowanie ciekłego wodoru.
jaki zapewniają VALVETRONIC i Double VANOS, gdzie wymiana ładunku i rytm wtrysku paliwa mogą być dostosowywane do
a tym samym spełniać wszystkie wymogi norm pasywnego bezpieczeństwa.
Taka konstrukcja redukuje przenoszenie ciepła do minimum, przy czym warstwa wewnętrzna zapewnia taką izolację, jak 17-metrowy styropian.
BMW serii 7 Hydrogen zostało również standardowo wyposażone w
Spalający się do dziesięciu razy szybciej niż tradycyjne paliwo wodór jest jednak o wiele bardziej wydajny.
a jego silnik – wzorem wszystkich silników dwunastocylindrowych BMW – pochodzi z zakładów produkcji silników w Monachium.
Pod koniec roku 2006 Total zamierza wybudować nowe zintegrowane stacje paliw wodorowych w Monachium, a,
W celu promocji wykorzystania wodoru jako źródła energii firma BMW Group podpisała porozumienie z koncernem Total, dostawcą paliw i olejów mineralnych,
W Los Angeles BMW zaprezentowało pierwszą seryjnie produkowaną limuzynę o napędzie wodorowym: BMW serii 7 Hydrogen.
Spalający wodór BMW serii 7 Hydrogen emituje prawie wyłącznie parę wodną. Warto przy tym zaznaczyć, że zasoby wodoru są praktycznie nieograniczone,
ale pomimo większej masy tylnej osi zarówno stabilność, jak i komfort jazdy pozostały na tym samym poziomie.
W marcu 2006 r., znów w nawiązaniu do inicjatywy CEP, Total otworzył kolejną stację paliw wodorowych w stolicy Niemiec.
30-milimetrowej próżniowej warstwy izolacyjnej pomiędzy wewnętrzną a zewnętrzną częścią zbiornika.
a tym samym spełniać wszystkie wymogi norm pasywnego bezpieczeństwa.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Taka konstrukcja redukuje przenoszenie ciepła do minimum, przy czym warstwa wewnętrzna zapewnia taką izolację, jak 17-metrowy styropian.
koncerny BMW Group i Total zawarły umowę na otwarcie kolejnej zintegrowanej stacji z paliwem wodorowym w jednym z większych miast Europy.a tym samym spełniać wszystkie wymogi norm pasywnego bezpieczeństwa.
W marcu 2006 r., znów w nawiązaniu do inicjatywy CEP, Total otworzył kolejną stację paliw wodorowych w stolicy Niemiec.
Samochód może więc być bez przeszkód wykorzystywany w codziennej eksploatacji poza zasięgiem sieci oferujących tankowanie ciekłego wodoru.
Taka konstrukcja redukuje przenoszenie ciepła do minimum, przy czym warstwa wewnętrzna zapewnia taką izolację, jak 17-metrowy styropian.
BMW serii 7 Hydrogen wykorzystuje technologię spalania wodoru w silniku benzynowym,
bo można go odzyskiwać z biomasy lub za pomocą energii słonecznej, wietrznej lub wodnej.
Karoseria BMW serii 7 Hydrogen została zmodyfikowana tak, by kompensować przyrost masy pojazdu spowodowany nową technologią napędu,
Taka konstrukcja redukuje przenoszenie ciepła do minimum, przy czym warstwa wewnętrzna zapewnia taką izolację, jak 17-metrowy styropian.
bo można go odzyskiwać z biomasy lub za pomocą energii słonecznej, wietrznej lub wodnej.
Aby w pełni wykorzystać ten potencjał, jednostka napędowa V12 z BMW serii 7 Hydrogen wymagała zastosowania
Artykul dodano: 23 - 10 - 2007
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL