Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu.
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Tak na dobrą sprawę, wyróżnikiem nowej generacji będą światła.
Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu.
Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych.
Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z samej jazdy.
Trochę winę ponosi tu automatyczna skrzynia biegów, jednak nawet i tryb manualny nie do końca rozwiązywał problemy.
Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z samej jazdy.
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów.
Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
Pierwsza trójka
Jednak wysiłki w tym temacie, jakie zostały poniesione - dwukrotnie dłuższe testy podzespołów auta, łącznie ponad 6 milionów kilometrów jazd próbnych,
Francuzi zdecydowanie stawiają na poprawę jakości i jeśli przyłożą się do tego, jak do kwestii bezpieczeństwa, to niewykluczone,
Zanim jednak będziemy mogli stwierdzić więcej o samej jakości wykonania, przekonaliśmy się, jak jeździ nowa Laguna.
Układ kierowniczy (ciekawie wygląda sama kierownica ze ściętym dołem) oraz skrzynie biegów działają poprawnie, nie było o co się przyczepić.
Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
Dzięki temu też może udało się uzyskać stylistom nieco bardziej dynamiczny charakter nadwozia.
Laguna obfituje w szereg rozwiązań, które mają co najmniej podtrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa, zwiększyć komfort podróżowania,
Pierwsze efekty widoczne są we wnętrzu Laguny. Użyte materiały mogą robić wrażenie, ich spasowanie i wykończenie wydaje się być dużo lepsze niż u poprzednika.
Minimum za 74 tys. zł
Charakterystyczne światła
Pierwsza trójka
Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników.
Patrząc na nową Lagunę nie sposób nie oprzec się wrażeniu, jakoby zmian nie było zbyt wiele.
Tak na dobrą sprawę, wyróżnikiem nowej generacji będą światła.
I dopiero, gdy udało nam się wydostać na autostradę, na chwilę zboczyliśmy także i do Niemiec, silnik ten pokazał na co go stać.
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych.
Trzecia generacja Laguny ma być zdecydowanie lepszym autem pod tym względem (do tego elementu można było mieć najwięcej zastrzeżeń w przypadku poprzedników),
zastosowane nowe rozwiązania technologiczne, nowa trzyletnia gwarancjs - robią wrażenie.
iż już wkrótce tak się stanie.
Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Podczas prezentacji poznaliśmy bazową cenę, która będzie obowiązywać na polskim rynku.
Tak na dobrą sprawę, wyróżnikiem nowej generacji będą światła.
Taka jest nowa Laguna
I dopiero, gdy udało nam się wydostać na autostradę, na chwilę zboczyliśmy także i do Niemiec, silnik ten pokazał na co go stać.
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Trzecia generacja Laguny ma być zdecydowanie lepszym autem pod tym względem (do tego elementu można było mieć najwięcej zastrzeżeń w przypadku poprzedników),
I wreszcie w przyszłym roku powinna zadebiutować także Laguna w wersji coupe, której zapowiedź zobaczymy jeszcze w tym roku na wystawie we Frankfurcie.Za 1,6-litrowy silnik benzynowy w wersji wyposażenia Expression przyjdzie chętnym zapłacić 74 tys. zł.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Pozostałe dwie wersje potrzebowały sporo więcej czasu i miejsca, by w pełni wykazać swoje możliwości.
Trzecia generacja Laguny ma być zdecydowanie lepszym autem pod tym względem (do tego elementu można było mieć najwięcej zastrzeżeń w przypadku poprzedników),
I dopiero, gdy udało nam się wydostać na autostradę, na chwilę zboczyliśmy także i do Niemiec, silnik ten pokazał na co go stać.
Choć nie sposób tu mówić w żadnym wypadku o jakimś usportowionym charakterze samochodu. Laguna wciąż komfortowo pokonuje wszelakie nierówności.
Laguna obfituje w szereg rozwiązań, które mają co najmniej podtrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa, zwiększyć komfort podróżowania,
Zanim jednak będziemy mogli stwierdzić więcej o samej jakości wykonania, przekonaliśmy się, jak jeździ nowa Laguna.
Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
Podczas dwudniowej prezentacji Renault Laguny w okolicach Salzburga dane nam było się sprawdzić z trzema wersjami silnikowymi.
Na pewno sporo tu tłumaczy aż o 80 kg mniejsza masa auta.
a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z samej jazdy.
Wrażenia z jazdy
Choć nie sposób tu mówić w żadnym wypadku o jakimś usportowionym charakterze samochodu. Laguna wciąż komfortowo pokonuje wszelakie nierówności.
Charakterystyczne światła
tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D.
W każdym bądź razie to 1,5-litrowy diesel wykazywał podczas próbnych przejazdów największą ochotę do bardziej żwawych ruchów.
Taka jest nowa Laguna
Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach.
Także w 2008 roku gamę silników powiększą dwie 6-cylindrowe jednostki - benzynowa o poj. 3,5 litra oraz wysokoprężna o poj. trzech litrów.
Szczególnie wersja benzynowa, z turbodoładowaniem, nie najlepiej się czuła na wąskich i krętych austriackich drogach.
Oczywiście cech odróżniających drugą i trzecią generację Laguny znajdziemy dużo więcej.
Mimo iż auto urosło (4,69 m długości, 1,81 m szerokości), to jednak udało się zredukować średnio o 15 kg masę samochodu.
Z kolei w przyszłym roku zaplanowano debiut rynkowy Laguny w wersji kombi (Grandtour).
Co może dziwić, to najlepsze wrażenie po sobie pozostawił najsłabszy z testowanych silników.
Francuzi zdecydowanie stawiają na poprawę jakości i jeśli przyłożą się do tego, jak do kwestii bezpieczeństwa, to niewykluczone,
Minimum za 74 tys. zł
Dzięki temu też może udało się uzyskać stylistom nieco bardziej dynamiczny charakter nadwozia.
Jednak jakość nie przesłoniła i innych ważnych kwestii.
W każdym bądź razie to 1,5-litrowy diesel wykazywał podczas próbnych przejazdów największą ochotę do bardziej żwawych ruchów.
Układ kierowniczy (ciekawie wygląda sama kierownica ze ściętym dołem) oraz skrzynie biegów działają poprawnie, nie było o co się przyczepić.
Podczas prezentacji poznaliśmy bazową cenę, która będzie obowiązywać na polskim rynku.
tak by znaleźć się w pierwszej trójce samochodów segmentu D.
I dopiero, gdy udało nam się wydostać na autostradę, na chwilę zboczyliśmy także i do Niemiec, silnik ten pokazał na co go stać.
To już nie jest tylko ta Laguna utożsamiana z bezpieczeństwem, komfortem, która skierowana była raczej do kierowców statecznych.
Dzięki temu też może udało się uzyskać stylistom nieco bardziej dynamiczny charakter nadwozia.
Ogólnie Renault Laguna III może się pochwalić nieco bardziej usztywnionym zawieszeniem w stosunku do poprzednika.
Renault ambitnie, ale jednocześnie dość ostrożnie podchodzi do kwestii jakości.
Francuzi zdecydowanie stawiają na poprawę jakości i jeśli przyłożą się do tego, jak do kwestii bezpieczeństwa, to niewykluczone,
Laguna obfituje w szereg rozwiązań, które mają co najmniej podtrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa, zwiększyć komfort podróżowania,
Dokładny cennik wraz ze specyfikacją wyposażenia poznamy już we wrześniu, zaś w salonach nowa Laguna pojawi się w październiku
Trochę winę ponosi tu automatyczna skrzynia biegów, jednak nawet i tryb manualny nie do końca rozwiązywał problemy.
Artykul dodano: 08 - 03 - 2011
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL