Znajdzie on zastosowanie jeszcze w tym roku w rodzinie Golfa i zastąpi jednostkę 1.6 FSI (115 KM).
Volkswagen przedstawi niedługo trzeci silnik 1.4 TSI, tym razem o mocy 122 KM.
Ale są to dwa różne samochody: pierwszy dla miłośników dynamicznej, sportowej jazdy; drugi dla bardziej statecznych kierowców.Rozwija ona maksymalny moment obrotowy 220 Nm już przy 1 500 obr./min i utrzymuje tę wartość na stałym poziomie do 4 000 obr/min.
W tej samej wersji wyposażeniowej, ale z silnikiem 1.4 o mocy 80 KM auto kosztuje 59 990 zł.
Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca,
I to w silniku, którego pojemność wynosi zaledwie 1,4 l.
Wszystkie silniki TSI zostały opracowane z myślą o zasilaniu benzyną Super 95.
I to w silniku, którego pojemność wynosi zaledwie 1,4 l.
Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI.
Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI.
Innowacyjna technika jednak kosztuje. Wyposażony w 140-konny silnik 1.4 TSI Golf Trendline to wydatek 70 290 zł.
Według producenta, silniki TSI są oszczędniejsze średnio o 6 proc. od jednostek bez doładowania.
Przebieg momentu obrotowego w takim silniku jest imponujący: 240 Nm dostępne jest w zakresie 1.500- 3.500 obrotów.
Znajdzie on zastosowanie jeszcze w tym roku w rodzinie Golfa i zastąpi jednostkę 1.6 FSI (115 KM).
Innowacyjna technika jednak kosztuje. Wyposażony w 140-konny silnik 1.4 TSI Golf Trendline to wydatek 70 290 zł.
I to w silniku, którego pojemność wynosi zaledwie 1,4 l.
Pierwszym na świecie samochodem wyposażonym w silnik TSI o pojemności 1,4 l był Golf GT.
Wszystkie silniki TSI zostały opracowane z myślą o zasilaniu benzyną Super 95.
Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa.
Wszystkie silniki TSI zostały opracowane z myślą o zasilaniu benzyną Super 95.
Drugim silnikiem TSI jest - przedstawiona po raz pierwszy w 2006 roku w modelach Golf, Jetta i Touran - wersja 1.4 o mocy 140 KM.
jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością.
W tej samej wersji wyposażeniowej, ale z silnikiem 1.4 o mocy 80 KM auto kosztuje 59 990 zł.
Według producenta, silniki TSI są oszczędniejsze średnio o 6 proc. od jednostek bez doładowania.
Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii.
Według producenta, silniki TSI są oszczędniejsze średnio o 6 proc. od jednostek bez doładowania.
Drugim silnikiem TSI jest - przedstawiona po raz pierwszy w 2006 roku w modelach Golf, Jetta i Touran - wersja 1.4 o mocy 140 KM.
Mieliśmy okazję sprawdzić Golfa z silnikiem 1.4 TSI (140 KM), wyposażonego w skrzynię DSG.
VW z silnikami TSI
Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa.
Volkswagen przedstawi niedługo trzeci silnik 1.4 TSI, tym razem o mocy 122 KM.
Volkswagen jako pierwszy na świecie wprowadził do seryjnej produkcji podwójnie doładowane silniki benzynowe z wtryskiem paliwa TSI.
jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.VW z silnikami TSI
I to w silniku, którego pojemność wynosi zaledwie 1,4 l.
Volkswagen jako pierwszy na świecie wprowadził do seryjnej produkcji podwójnie doładowane silniki benzynowe z wtryskiem paliwa TSI.
później po przekroczeniu 3.500 obr. rolę tę przejmuje turbosprężarka (napędzana energią gazów spalinowych).
I to w silniku, którego pojemność wynosi zaledwie 1,4 l.
W tej samej wersji wyposażeniowej, ale z silnikiem 1.4 o mocy 80 KM auto kosztuje 59 990 zł.
Drugim silnikiem TSI jest - przedstawiona po raz pierwszy w 2006 roku w modelach Golf, Jetta i Touran - wersja 1.4 o mocy 140 KM.
Rozwija ona maksymalny moment obrotowy 220 Nm już przy 1 500 obr./min i utrzymuje tę wartość na stałym poziomie do 4 000 obr/min.
Mieliśmy okazję sprawdzić Golfa z silnikiem 1.4 TSI (140 KM), wyposażonego w skrzynię DSG.
VW z silnikami TSI
Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Volkswagen przedstawi niedługo trzeci silnik 1.4 TSI, tym razem o mocy 122 KM.
Dysponujący mocą 170 KM pojazd zużywa średnio 7,2 litra benzyny na każde 100 km
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.VW z silnikami TSI
Wybrane modele
Wrażenia z jazdy
Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca,
Wykorzystano w nich innowacyjne rozwiązanie: dostarczaniem powietrza do cylindrów zajmuje się najpierw kompresor (napędzany mechanicznie paskiem),
Pierwszym na świecie samochodem wyposażonym w silnik TSI o pojemności 1,4 l był Golf GT.
Po uruchomieniu zimnego silnika dało się słyszeć jego dość głośną pracę, ale po przejechaniu kilku kilometrów, zrobiło się wyraźnie ciszej.
Artykul dodano: 07 - 07 - 2011
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL