Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut.
czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów.
Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego,
Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie)
limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia.
Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów.
Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych.
Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów.
limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych.
To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia.
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut.
Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.
Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów.
Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.
Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów.
limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego,
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej
BMW i Mercedes razem…
BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych.
Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
Artykul dodano: 31 - 12 - 2007
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL