Drugim silnikiem TSI jest - przedstawiona po raz pierwszy w 2006 roku w modelach Golf, Jetta i Touran - wersja 1.4 o mocy 140 KM.
jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością.
Przebieg momentu obrotowego w takim silniku jest imponujący: 240 Nm dostępne jest w zakresie 1.500- 3.500 obrotów.
Wybrane modele
Ale są to dwa różne samochody: pierwszy dla miłośników dynamicznej, sportowej jazdy; drugi dla bardziej statecznych kierowców.Innowacyjna technika jednak kosztuje. Wyposażony w 140-konny silnik 1.4 TSI Golf Trendline to wydatek 70 290 zł.
jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością.
Mieliśmy okazję sprawdzić Golfa z silnikiem 1.4 TSI (140 KM), wyposażonego w skrzynię DSG.
Mieliśmy okazję sprawdzić Golfa z silnikiem 1.4 TSI (140 KM), wyposażonego w skrzynię DSG.
Volkswagen jako pierwszy na świecie wprowadził do seryjnej produkcji podwójnie doładowane silniki benzynowe z wtryskiem paliwa TSI.
Ale są to dwa różne samochody: pierwszy dla miłośników dynamicznej, sportowej jazdy; drugi dla bardziej statecznych kierowców.Dzięki znacznemu momentowi obrotowemu auto z silnikiem TSI oferuje większą przyjemność zjazdy.
później po przekroczeniu 3.500 obr. rolę tę przejmuje turbosprężarka (napędzana energią gazów spalinowych).
Mieliśmy okazję sprawdzić Golfa z silnikiem 1.4 TSI (140 KM), wyposażonego w skrzynię DSG.
Dzięki znacznemu momentowi obrotowemu auto z silnikiem TSI oferuje większą przyjemność zjazdy.
jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością.
Volkswagen przedstawi niedługo trzeci silnik 1.4 TSI, tym razem o mocy 122 KM.
Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa.
W tej samej wersji wyposażeniowej, ale z silnikiem 1.4 o mocy 80 KM auto kosztuje 59 990 zł.
później po przekroczeniu 3.500 obr. rolę tę przejmuje turbosprężarka (napędzana energią gazów spalinowych).
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.W tej samej wersji wyposażeniowej, ale z silnikiem 1.4 o mocy 80 KM auto kosztuje 59 990 zł.
Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii.
Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI.
Volkswagen jako pierwszy na świecie wprowadził do seryjnej produkcji podwójnie doładowane silniki benzynowe z wtryskiem paliwa TSI.
Wykorzystano w nich innowacyjne rozwiązanie: dostarczaniem powietrza do cylindrów zajmuje się najpierw kompresor (napędzany mechanicznie paskiem),
W tej samej wersji wyposażeniowej, ale z silnikiem 1.4 o mocy 80 KM auto kosztuje 59 990 zł.
Mieliśmy okazję sprawdzić Golfa z silnikiem 1.4 TSI (140 KM), wyposażonego w skrzynię DSG.
Volkswagen jako pierwszy na świecie wprowadził do seryjnej produkcji podwójnie doładowane silniki benzynowe z wtryskiem paliwa TSI.
Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii.
Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI.
Dysponujący mocą 170 KM pojazd zużywa średnio 7,2 litra benzyny na każde 100 km
Mieliśmy okazję sprawdzić Golfa z silnikiem 1.4 TSI (140 KM), wyposażonego w skrzynię DSG.
Dysponujący mocą 170 KM pojazd zużywa średnio 7,2 litra benzyny na każde 100 km
Według producenta, silniki TSI są oszczędniejsze średnio o 6 proc. od jednostek bez doładowania.
Wrażenia z jazdy
Produkowany od 140 lat silnik benzynowy nigdy dotąd nie był tak wydajny jak w dzisiejszej wersji TSI.
Dysponujący mocą 170 KM pojazd zużywa średnio 7,2 litra benzyny na każde 100 km
Ale są to dwa różne samochody: pierwszy dla miłośników dynamicznej, sportowej jazdy; drugi dla bardziej statecznych kierowców.Przejście z kompresora na turbosprężarkę nie jest wyczuwalne, silnik płynnie nabiera obrotów, zarówno przy dynamicznym ruszaniu z miejsca,
Zdaniem specjalistów, Volkswagen rozwiązał tym samym problem połączenia dwóch odmiennych technologii.
Dysponujący mocą 170 KM pojazd zużywa średnio 7,2 litra benzyny na każde 100 km
Innowacyjna technika jednak kosztuje. Wyposażony w 140-konny silnik 1.4 TSI Golf Trendline to wydatek 70 290 zł.
Dzięki znacznemu momentowi obrotowemu auto z silnikiem TSI oferuje większą przyjemność zjazdy.
Rozwija ona maksymalny moment obrotowy 220 Nm już przy 1 500 obr./min i utrzymuje tę wartość na stałym poziomie do 4 000 obr/min.
Dynamika auta jest imponująca. Gdy wciskamy pedał gazu trudno uwierzyć, że pod maską pracuje tak niewielka jednostka napędowa.
Rozwija ona maksymalny moment obrotowy 220 Nm już przy 1 500 obr./min i utrzymuje tę wartość na stałym poziomie do 4 000 obr/min.
Po uruchomieniu zimnego silnika dało się słyszeć jego dość głośną pracę, ale po przejechaniu kilku kilometrów, zrobiło się wyraźnie ciszej.
jak też wyprzedzaniu na trasie z wyższą prędkością.
Volkswagen jako pierwszy na świecie wprowadził do seryjnej produkcji podwójnie doładowane silniki benzynowe z wtryskiem paliwa TSI.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.W tej samej wersji wyposażeniowej, ale z silnikiem 1.4 o mocy 80 KM auto kosztuje 59 990 zł.
Wybrane modele
Drugim silnikiem TSI jest - przedstawiona po raz pierwszy w 2006 roku w modelach Golf, Jetta i Touran - wersja 1.4 o mocy 140 KM.
Wykorzystano w nich innowacyjne rozwiązanie: dostarczaniem powietrza do cylindrów zajmuje się najpierw kompresor (napędzany mechanicznie paskiem),
Rozwija ona maksymalny moment obrotowy 220 Nm już przy 1 500 obr./min i utrzymuje tę wartość na stałym poziomie do 4 000 obr/min.
Po uruchomieniu zimnego silnika dało się słyszeć jego dość głośną pracę, ale po przejechaniu kilku kilometrów, zrobiło się wyraźnie ciszej.
Artykul dodano: 15 - 03 - 2012
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL