Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
niż w przypadku wersji benzynowej.
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców).
Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Najwieksza baza ogloszen z nowymi samochodami.Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Eksperci rynku paliw podkreślają, że zależna od ropy naftowej motoryzacja jest droga, zanieczyszcza środowisko,
Jednak, auto nadal posiada standardowy zbiornik na benzynę,
Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
największe na świecie zasoby gazu ziemnego posiada Rosja.Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Nadal pochwalić się może mocą maksymalną 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm.
Mercedes na gaz
a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców).
Jedyna różnica na niekorzyść wersji gazowej, to bardziej pionowy przebieg wykresu momentu obrotowego.
Pewnym ograniczeniem dla zużywania gazu jest fakt, że zbiorniki mieszczą go zaledwie 18 kg, czyli średnio starczają na przejechanie 300 km.
Mercedes-Benz E 200 NGT to seryjnie produkowany model, który spala gaz ziemny.
Troska o ekologię nie musi oznaczać poszukiwań zupełnie nowych źródeł napędu.
a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców).
Eksperci rynku paliw podkreślają, że zależna od ropy naftowej motoryzacja jest droga, zanieczyszcza środowisko,
Niewątpliwa zaletą napędu na gaz ziemny jest mniejsza o 20% emisja dwutlenku węgla,
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
oraz o około 50% niższe wydatki na paliwo (rachunek przy niemieckich cenach benzyny i gazu ziemnego).
ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć,
Mercedes-Benz E 200 NGT spala średnio zaledwie 6,1 kg gazu na 100 km, a E 200 KOMPRESSOR 9 litrów benzyny na 100 km.
Eksperci rynku paliw podkreślają, że zależna od ropy naftowej motoryzacja jest droga, zanieczyszcza środowisko,
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Skutkuje to minimalnie wolniejszym przyspieszeniem: sprint od 0 do 100 km/h pochłania 10,8 sekundy, czyli o 0,1 sekundy dłużej,
a przy tym niesie ryzyko ekonomiczne i polityczne (niepewne dostawy i zależność od krajów posiadających złoża surowców).
ale w żadnym stopniu nie ogranicza ryzyka ekonomicznego i politycznego, bo jak warto przypomnieć,
Zastąpienie benzyny gazem ziemnym redukuje nieco emisje dwutlenku węgla, ogranicza koszty,
Producent z dumą podkreśla, że jest to najszybsza limuzyna napędzana tym paliwem.
Po dostosowaniu czterocylindrowego silnika benzynowego do spalania gazu ziemnego, auto zachowało swą dynamikę.
Artykul dodano: 24 - 03 - 2012
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL