BMW i Mercedes razem…
Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego.
To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut.
BMW i Mercedes razem…
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych.
Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.
Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia.
czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów.
Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie)
BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych.
Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych.
Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha,
Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie)
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej
to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia.
Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn.
Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów.
Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego.
Oferty dealerow wszystkich marek, atrakcyjne promocyjne ceny nowych samochodów z gwarancją.Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.
Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych.
Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych.
to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia.
Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych.
Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych.
z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych.
Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie)
Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie)
Artykul dodano: 22 - 01 - 2013
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL